کار جنجالی بازیکن معروف فوتبال و هنرپیشه تلوزیون + عکس

پژمان جمشیدی

بازیکن سابق تیم پرسپولیس تهران حدودا یک ماه است که هر شب و با سریال پژمان مهمان منازل مخاطبان تلویزیون می شود. پژمان جمشیدی یکی از معدود بازیکنانی است که پس از کنار گذاشتن فوتبال حرفه ای وادی هنر را انتخاب کرد.

از سال گذشته و پیش از شروع سریال پژمان صحبت هایی مبنی بر انتشار آلبوم موسیقی او مطرح بود اما با شروع ضبط تا امروز خبرهای مربوط به آن تحت الشعاع قرار گرفت. این روزها که رسانه ها به دلیل بازیگری به سراغ او می روند ، با او در مورد آلبوم موسیقی اش گفتگویی انجام دادیم:

* آلبوم شما چند قطعه دارد و چه کسانی در مراحل تولید با شما همکاری داشتند؟

به احتمال ۹۹ درصد یازده ترک خواهد داشت. عبدالجبار کاکایی، روزبه بمانی، فریدون آسرایی، مانی رهنما، مهدی یراحی، سیروان خسروی، زانیار خسروی، زهرا عاملی، فرشاد فارسی و اشکان خشایی برخی از عزیزانی هستند که در بخش ترانه سرایی و آهنگسازی و تنظیم آلبوم حضور دارند.

فضای ملودی ها و تنظیم ها به چه صورت است؟

– سبک آلبوم پاپ است و قطعات اسلو ، شش و هشت و اکتیو و… را شامل می شود.

فضای ترانه ها چطور؟

– اغلب ترانه ها فضای عاشقانه دارد.

در مورد زمان انتشار می توانید تاریخی را اعلام کنید؟

– اگر اتفاق خاصی رخ ندهد سعی می کنیم پس از ماه صفر آلبوم را روانه بازار کنیم.

* در صورت موفقیت این اثر تمایل دارید موسیقی را به صورت حرفه ای دنبال کنید؟

– من معمولا نمی توانم هیچ چیزی را از قبل تعیین کنم. سعی می کنم هر کاری را در زمان خودش به بهترین نحو انجام بدهم و بعد از آن بستگی دارد که چه اتفاقاتی می افتد.

* در هر حالت فوتبال انتخاب اول شماست؟

– بله صد در صد. فوتبال عشق اول من بوده و هست و از روند زندگی که داشتم بسیار راضی هستم. اگر صد بار دیگر هم به دنیا بیایم حتما فوتبال را انتخاب می کنم.

* بازار موسیقی پاپ غیر قابل پیش بینی است اما شما فکر می کنید استقبال از این آلبوم چگونه باشد؟

– فکر می کنم مردم اینقدر با هوش هستند که به خاطر شهرت من در عرصه های دیگر آلبوم را نمی خرند. آلبوم باید برای مخاطب محترم باشد و متقابلا آن هم احترام مخاطب را حفظ و به شعور او بی احترامی نکرده باشد. به درآمدزایی و فروش آن خیلی فکر نمی کنم و همین که یک کار شکیل و درخور نامی باشد به نظر من کافی است.

* گفتید که خیلی به آینده فکر نمی کنید اما پس از هر آلبوم زمزمه های اجرای زنده هم مطرح می شود. به این قسمت هم فکر نکرده اید؟

– به آینده اصلا فکر نکرده ام. باید ببینیم طرفدار پیدا می کند که سالن پر شود یا خیر!

* و کلام آخر؟

– نکته خاصی نیست ولی خیلی وقت بود به دلیل مسائل دیگر راجع به این آلبوم صحبت نکرده بودم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *