پوشیدن ساپورت های ناجور و بد حجابی دختران

IF

یکی از بزرگترین مصیبت*هایی که امت اسلامی به آن دچار شده است سهل انگاری بسیاری از زنان و دختران مسلمان در پوشیدن لباس*هایی مانند لباس*های نازک می*باشد که بدن را نمی*پوشانند و حجم و رنگ بدن را ظاهر می*کند، و یا به خاطر کوتاه بودن، یا باز بودن این لباس*ها، باعث می*شود که بعضی از اجزاء بدن نمایان شود، و یا تنگی آن*ها حجم بدن را نمایان می*سازد. با نظری گذرا به فروشگاه*های لباس زنانه حجم مصیبتی را که امت، امروزه به خاطر غریب بودن دین، بدان دچار آن شده*اند برای ما مشخص می*شود.

به خدا قسم که اشک در چشمان هر مسلمان با غیرتی خشک می*شود و به زبان حال می*گوید: آیا این لباس شرم*آور شایسته بانوان پاک*دامن ایران اسلامی است؟ در این میان چیزی که قلب را به درد می*آورد و جریحه*دار می*کند، شدت استقبال بسیاری از زنان مسلمان از این لباس*های زشت می*باشد، و این که آن*ها در مقابل محارمشان و زنان دیگر به پوشیدن این لباس*ها افتخار می*کنند!

ساپورت (Leggings) نوعی لباس چسبنده برای پوشش پاهاست که مردان و زنان از آن استفاده می*کنند و در ایران بیشتر مورد استفاده*ی زنان است. ساپورت در اصل به صورت دو تکه بوده و برای هر پا به صورت جداگانه پوشیده می*شده است. انواع جدید آن، معمولاً از ترکیبی از لای*کرا (یا همان اسپندکس)، نایلون، پنبه، و یا ترکیب پلی*استر ساخته می*شوند. همچنین ممکن است از پشم، ابریشم و یا مواد دیگر ساخته شود. ساپورت در بسیاری از رنگ*ها و طرح*های گوناگون به صورت*های تا زیر کف پا و یا تا بالای قوزک پا در بازار ایران وجود دارد. متأسفانه عدم نظارت مسئولین باعث شده که این مد بسیار زشت و زننده گوی سبقت را برباید و مانکن های تحریک کننده در خیابان های کشور جلوی چشم جوانان ما رژه بروند. گاهی اوقات این مد زننده بسیار براق و یا بسیار نازک است که کامل جلب توجه می کند. مد هایی از این قبیل هدفی ندارند جز به انحراف کشاندن جوانان کشورمان. همانطور که در کشور مالزی این پوشش گریبان گیر مردم آن شده و *شورای فتوای مالزی اعلام کرده است: «پوشیدن شلوارهای چسبان توسط زنان و دختران این کشور اقدامی خلاف اخلاق اسلامی است و نباید انجام شود». این شورا اعلام کرده است که زنان و دختران با پوشیدن چنین لباسی موجب تحریک مردان و گسترش فساد می*شوند. گفتنی است،* بعضی گروه*های طرفدار فرهنگ غرب و عده*ای از پیروان ادیان دیگر با شورای فتوای اسلامی مالزی در این زمینه مخالفت کرده*اند. سوال اول: چرا این پوشش های زشت به راحتی در کشور ما رواج داده می شوند؟ چرا مسئولین چشم های خودشان را در مقابل این بی بندو باری ها بسته اند؟ اوج این بند و باری از کجا شروع شد؟سایت فارسی دویچه وله آلمان نوشت: فرناز عبدلی طراح لباس برند “پوش” در ایران به دویچه وله می گوید سعی کرده لباس های زنانه ای را برای بهار ۱۳۹۲ طراحی کند که با توجه به شرایط اجتماعی ایران قابل پوشیدن در خیابان باشند. وی می گوید: ویژگی لباس های زنانه بهارانه سال ۹۲ خصوصیت کاربردی آن*هاست. او می گوید: ” من خودم به عنوان یک دختر جوان ایرانی که در این جامعه با محدودیت های خیلی زیادی زندگی می کنم اصلی ترین معیارهایم برای شروع کار این بود که لباس هایی طراحی کنم که در عین کاربردی بودن زیبا هم باشند….” این دلسوزی از طرف شخصی صورت می گیرید که وی مرتبط با سازمان*های جاسوسی دشمن به ویژه سرویس جاسوسی آلمان و عناصر ضد انقلاب می*باشد. طراح لباسی که از زنان ایرانی خواسته است تا حمله*ای علیه حجاب اصیل اسلامی ـ ایرانی یعنی چادر به عنوان حجاب برتر که قرن*هاست بانوان ایرانی آن را به عنوان پوشش خود انتخاب کرده*اند، ترتیب دهد.
سازمان جاسوسی آلمان و رسانه*ای که مأموریت جنگ روانی در راستای اهداف آن سازمان را بر عهده دارد تمرکز ویژه*ای بر موضوعات فرهنگی، استحاله فکری و فرهنگی جامعه ایران اسلامی به خصوص موضوع حجاب و پوشش زنان ایرانی دارد. چند وقتی است که سایت دویچه وله در سطحی وسیع اقدام به انتشار گزارشاتی درباره حجاب در ایران می کند و سعی در القای خسته شدن زنان جامعه ایرانی از حجاب به خصوص حجاب اسلامی و برتر یعنی چادر دارد. این سایت با طرح دروغ*هایی درباره ایران اسلامی عمق عناد و دشمنی خود را با جمهوری اسلامی به نمایش می*گذارد. دویچه وله پیشتر در گزارش*هایی از طریق “فرناز عبدلی”، طراح لباسی که نقش مزد*بگیر سرویس*های جاسوسی در استحاله فرهنگی جامعه اسلامی را بازی می*کند و به عدم استفاده از رنگ مشکی در طراحی*هایشان اشاره می*کند و با طرح این ادعا از قول زنان ایرانی که آنان از رنگ مشکی در لباس*هایشان خوششان نمی*آید، خواسته تا حمله*ای علیه حجاب اصیل اسلامی ـ ایرانی یعنی چادر به عنوان حجاب برتر که قرن*هاست بانوان ایرانی آن را به عنوان پوشش خود انتخاب کرده*اند، ترتیب داده باشد. این اظهارات وی در حالیست که در قرون گذشته، در جامعه عرب از روبنده(=نقاب) استفاده می*شده*است و در جامعه ایرانی از چادر و چارقد استفاده می*شده*است و استفاده از چادر در میان ایرانیان به دوران پیش از اسلام و به زمان اشکانیان و پس از آن ساسانیان باز می*گردد. 

سوال دوم: با وجود زشت و ناپسند و تحریک آمیز بودن این نوع حجاب و این پوشش، چرا تبلیغات آن به راحتی در وب سایت هایی که دارای مجوز می باشند صورت می گیرد؟ با نگاهی به وب سایت های پر بازدید دانلود نرم افزار و یا موسیقی که اصلاً توجهی به مد گرایی ندارند می توان تبلیغات های بسیار زیادی از این سبک پوشش را دید که به راحتی و بدون هیچ دردسری مشغول به ترویج این پوشش ضد اسلامی و خلاف قانون هستند. این وضعیت در سایت های طراحی لباس و ترویج مد دارای مجوز نمود بیشتری دارد و به راحتی افکار بانوان ایران اسلامی را تحت تأثیر این پوشش خارج از فرهنگ اسلامی و ایرانی قرار می دهند.
ترویج این بی بند و باری در شبکه های مجازی بسیار قوت گرفته است. تا جایی که صفهات و گروه هایی در حمایت از این نوع پوشش ساخته شده است که با استقبال بسیار زیادی مواجه شده اند. متأسفانه در خیلی از این صفحات بانوان ایرانی از نوع پوشش زننده خود عکس گرفته و انتشار می دهند و گویی با یکدیگر به رقابت می پردازند که کدامیک تحریک کننده تر از دیگریست.

اما کار به همینجا ختم نمی شود. طبق بررسی های دقیق معبر سایبری فندرسک در اکثر این صفحات با مشکل جدی تری مواجه شدیم. در اقدامی جدید گروهی با گوشی های دوربین دار تلفن همراه خود از ساپورت پوشانی که زننده ترین نوع پوشش را دارند در خیابان ها عکس گرفته و در این صفحات انتشار می دهند و از سایر هم گروهی های خود درخواست دارند تا به تحریک کننده ترین پوشش امتیاز بدهند. این موج ترویج بی بند و باری بسیار در حال گسترش است که عواقب اجتماعی جبران نا پذیری در پی خواهد داشت و یقیناً کانون گرم خانواده های ایرانی را هدف قرار خواهند داد. سوال سوم: چرا این پوشش زننده به راحتی و سهولت در مغازه های لباس فروشی در دسترس می باشد؟ به دلیل عدم نظارت درست مسئولین این نوع زننده پوشش جایگاه خاصی در فروشگاه های عرضه لباس پیدا کرد به طوری که اگر یک بانوی مسلمان و با فرهنگ ایرانی بخواهد یک لباس در شأن خود تهیه کند به ناچار باید پوشش خود را از این سبک غیرشرعی انتخاب کند. البته از این بین افرادی هم هستند که به دنبال مدگرایی هستند اما به دلیل نبود مد ایرانی که آمیخته با فرهنگ اسلامی با باشد به ناچار به سمت این نوع پوشش زننده گرویده می شوند. در بررسی های معبر سایبری فندرسک در یکی از سایت های ترویج پوشش ساپورت به نظر جالب یکی از بانوان ساپورت پوش برخورد کردیم: شهلا:۱۳۹۲/۰۳/۲۸ در ۱۱:۵۴ سلام ب همگی من خودم ساپورت می پوشم منتها حتما مانتوم رو بلند می پوشم ورو راست بگم از زنا و دخترهایی ک ساپورتهایی براق با رنگ جیغ در انظار با مانتوی ک.تاه میپوشن منتفرم چون جلب تووجه میکنه وبرای مردا وپسرای ما ک در شرایط بد اقتصاد قرار دارن و نمیتونن مزدوج بشن میتونه راه گناه ومشکلو در پی داشته باشه من خودم استفاده میکنم چون سبکه وتوش احساس راحتی میکنم وفقط رنگ مشکی می پوشم ن قرمز جیق ومانتومم خیلی بلند هستش. من کلی بگم زنا ودخترهایی ک تمایل ب پوشیدن ساپرتهای جلب توجه کننده دارن ی نوع مشکل د ارن عزیزای من برا خودتون تو مهمونیها یا برا شوهراتون بپوسید نه واسه جوونای بیچاره مملکت ما این اظهار نظر برای ما روشن می کند که هنوز هم هستند بانوان مدگرایی که به ارزش های جامعه خودشون بها می دهند اما متأسفانه به دلیل نبود مد مناسب به ناچار از این نوع پوشش استفاده می کنند.

سؤال چهارم: به دلیل غیر قانونی بودن و مخالف بودن با موازین شرعی چرا تا کنون حکمی برای جلوگیری از فروش این نوع پوشش در فروشگاه ها صادر نگردیده است؟ چرا برخورد جدی با مروجین این فرهنگ بیگانه شکل نگرفته است؟ خیلی راحت با صدور حکم ممنوعیت فروش این نوع پوشش زشت و رسانه ای کردن خبر آن می توان تا حد بسیار زیادی از ترویج این فرهنگ غلط جلو گیری کرد و حداقل زنگ خطری برای بسیاری از خانواده ها به صدا در بیاید. اما باز هم کوتاهی مسئولین امر که گویا در خوابی طولانی غرق شده اند مانع از این اقدام می شود و این خیانتی بزرگ به کشور اسلامی ایران است. خیانتی که دشمنان انقلاب اسلامی ایران از آن به خوبی استقبال می کنند. و اما حجاب: حجاب وسیله*ای برای محدود کردن زن به خانه نیست بلکه حجاب وسیله*ای برای حضور سالم زن در اجتماع است. ضرورت دیگر وجود حجاب از دیدگاه بسیاری از مسلمانان محدود کردن ارضای میل جنسی به محیط خانواده برای جلوگیری از فساد و بی بند و باری در جامعه است؛ از نظر مرتضی مطهری: اگر بی حجابی تمدن است پس حیوانات از همه متمدن تر هستند. علت اینکه در اسلام دستور پوشش اختصاص به زنان یافته است این‏ است که میل به خودنمائی و خودآرائی مخصوص زنان است. از نظر تصاحب‏ قلبها و دلها مرد شکار است و زن شکارچی، همچنانکه از نظر تصاحب جسم و تن، زن شکار است و مرد شکارچی. میل زن به خودآرائی از این نوع حس‏ شکارچیگری او ناشی می‏شود. در هیچ جای دنیا سابقه ندارد که مردان لباسهای‏ بدن نما و آرایشهای تحریک کننده به کار برند. این زن است که به حکم‏ طبیعت خاص خود می‏خواهد دلبری کند و مرد را دلباخته و در دام علاقه به‏ خود اسیر سازد. لهذا انحراف تبرج و برهنگی از انحرافهای مخصوص زنان‏ است و دستور پوشش هم برای آنان مقرر گردیده است. در باب پوشش لباس های تنگ به فتوای بعضی از مراجع بزرگوار نیز اشاره ای می کنیم : حضرات آیات: بهجت: پوشیدن لباس های تنگ و مهیّج برای زن و مرد جایز نیست. مکارم شیرازی: این گونه لباسها اشکال دارد و بر پسران و دختران و مردان و زنان مسلمان لازم است رعایت موازین عفّت اسلامى را، که مایه سعادت دنیا و آخرت آنهاست، بنمایند. هادوی تهرانی: برای تحقق حجاب یا پوشش مشروع باید لباس به گونه ای باشد که پوست را بپوشاند و حجم بدن را نشان ندهد. ولی برای تحقق ستر فقط پوشاندن پوست کافی است. با این وصف، پوشیدن* »شلوار لی چسبان» در برابر محارم بلامانع است، ولی در برابر نامحرم جایز نیست و کفایت از حجاب نمی کند. راهکار های پیشنهادی معبر سایبری فندرسک: طراحی مد های ایرانی آمیخته با فرهنگ اسلامی و ترویج و رسانه ای کردن و تبلیغات بسیار وسیع این مد ها. تجلیل از بانوان باحجاب اسلامی و ایرانی مناسب. گنجاندن درسی با موضوع حجاب در کتب دوران ابتدایی دانش آموزان. صدور حکم ممنوعیت فروش این نوع پوشش های زننده و رسانه ای کردن آن. تأکید به دانشگاه ها و مؤسسات و ادارات مبنی بر جلو گیری از ورود افرادی که از این پوشش زشت استفاده می کنند. جلو گیری از تبلیغات این سبک پوشش در تمامی وب سایت و تهدید به فیلتر کردن وب سایت هایی که این نوع پوشش را تبلیغات می کنند. برخورد جدی با مروجین و وارد کنندگان این نوع پوشش. نصب بلیبورد ها و استند های تبلیغاتی با موضوع ممنوعیت این نوع سبک پوشش و در کنار آن ترویج حجاب اسلامی. مخالفت جدی و کنترل شدید با فیلم ها و سریال های سینمایی ایرانی که در آن ها حجاب وپوشش مناسب رعایت نمی شود. ایجاد تخفیفات ویژه در بسیاری از ادارات و ارگان ها و دانشگاه ها برای بانوان با حجاب. و …

فلسفه حجاب از دیدگاه معصومین – امام رضا (علیه السلام) در مورد اینکه چرا نگاه مردان نامحرم به موی زنان متاهل و مجرد حرام است؟ فرمود: این نگاه زمینه ساز قسمتهای بدن زن که نگاه به آن حرام است نیز حرام می باشد. ولی مواردی را خداوند استثناء فرموده است، چنانچه در قرآن می فرماید: «بر پیرزنانی که مردان میل به ازدواج با آنها نمی یابند، ایرادی نیست اگر حجابی نداشته باشند، مشروط بر آنکه خود را نیارایند.» مطابق این آیه قرآن، نگاه مردان به سوی چنین زنانی اشکال ندارد.
بحارالانوار، ج ۱۰۴، ص ۳۶ / عیون الاخبار، ج ۲، ص ۹۷ حجاب فاطمی – هنگامی که ابوبکر و عمر اتفاق کردند بر منع حضرت فاطمه (سلام الله علیها) از فدک و این خبر به آن حضرت رسید مقنعه شان را به سر پیچیدند و خود را در میان عبا قرار دادند و اطراف خود را از سر و صورت و سایر بدنشان را تا پاهایشان به آن پوشانیدند به قدری لباسهایشان بلند بود که هنگام راه رفتن (اطرافیان) پاهایشان را به دامن او می نهادند و ایشان مانند رسول خدا (صلی الله علیه و آله) راه می رفتند تا وارد مسجد شدند بعد پرده ای در مقابل آن حضرت کشیده شد. (اقل السادات سیده فاطمه علامه – حجاب فاطمی، ج ۱، ص ۵۶) – حضرت زهرا (سلام الله علیها) سخت زشت و قبیح می شمردند که حتی بعد از مرگ هم نامحرم به حجم بدن زنان ولو از روی پوشش و حجاب نگاه کند. اولین کسی که در اسلام تابوت برای جنازه اش قرار داده شد فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بود. وسائل الشیعه، ج ۲، ص ۸۷۶ حجاب عاشورایی – بخشی از خطبه حضرت زینب (سلام الله علیها) در مجلس در انتقاد از یزید در رابطه با رفع حجاب از دختران پیامبر چنین است “… ای پسر آزادشدگان آیا عدالت آن است که زنان و کنیزان خود را پشت پرده جای دهی ولی دختران رسول خدا را اسیر نموده و پرده آبرو و حرمت آنها را بدری؟ و صورت آنها را بگشایی؟” (ترجمه لهوف، سید بن طاووس، سوگنامه سالار شهیدان، علیرضا رجالی تهرانی) – دختر ۶ ساله حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) در مجلس یزید با آستین خود روی خود را گرفته بود و اشک می ریخت. یزید پرسید چرا گریه می کنی؟ فرمود: چگونه گریه نکند کسی که پوشش و نقابی برای او نیست که صورت خود را از تو و حضار مجلست بپوشاند. (ترجمه نفس الهموم، ص ۲۲۱) – فاطمه دختر حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) در روز عاشورا پس از غارت و تاراج اهل بیت (علیهم السلام) خدمت عمه خود حضرت زینب (سلام الله علیها) رسید و گفت: آیا پارچه ای هست که سرم را بپوشانم؟ حضرت زینب (سلام الله علیها) که خود نیز مثل او گرفتار بود در جواب فرمودند: عمه ات نیز مثل شما احتیاج به پوشش دارد. (حجاب در ادیان الهی، ص ۱۰۷)
هشدارهای خدا – پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله): کسی که چشمش را از حرام پر کند خداوند روز قیامت چشمش را از آتش پر می نماید، مگر اینکه توبه نماید. (وسائل الشیعه، جلد ۱۴، ص ۱۴۲) – پیامبر می فرماید: “بیشتر اهل دوزخ مردانی هستند که ازدواج نمی کنند و پست ترین مردگان شما مردگانی هستند که بی همسرند.” (وسایل الشیعه، ج ۱۴ ص ۱۷۱) – امیرالمؤمنین (علیه السلام) فرمودند: روزی من و فاطمه به خدمت رسول خدا (صلی الله علیه و آله) رفتیم و آن حضرت را بسیار گریان یافتیم، عرض کردم: پدر و مادرم فدای تو باد یا رسول الله، چه چیز سبب گریه شما شده است؟ فرمود: یا علی، شبی که مرا به آسمان بردند، زنانی چند از امت خود را در عذاب شدید دیدم، پس از حالت آنها تعجب کردم و از شدت عذاب آنها گریستم. زنی را دیدم که به موهایش آویخته شده بود و مغز سرش می جوشید و آن زنی بود که، موی خود را از مردان نامحرم نمی پوشانده است! و زنی را دیدم که به سینه هایش آویخته شده بود و آن زنی بود که از انجام وظائف زناشویی خودداری می ورزیده است. و زنی را دیدم گوشت بدن خود را می خورد و آتش از زیرش شعله می کشید و آن زنی بود که برای مرد نامحرم زینت می کرده است. و زنی را دیدم که گوشت بدن او از جلو و عقب با قیچی های آتشین پاره پاره می شد و آن زنی بود که خود را به مردان (نامحرم) عرضه می داده که به او رغبت کنند! و زنی را دیدم که صورت و دستهایش می سوخت و روده های خود را می خورد و آن زنی بوده که مرد و زن نامحرم را به یکدیگر می رسانده است. و زنی را دیدم که به صورت سگ، آتش در پشتش داخل می شد و از دهانش بیرون می آمد و ملائکه سر و بدنش را با گرزهای آتشین می کوبیدند. و آن زنی بوده که خواننده و آوازه خوان و حسود بوده است. ۱٫ عیون اخبار الرضا علیه السلام ج ۲، ص ۱۰٫ ۲٫ بحارالانوار، ج ۸ / ۳۰۹ و جلد ۱۰۳ / ۲۴۵٫ ۳٫ حیات القلوب ج ۲، ص ۲۹۲٫ – پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله): دو گروه اهل جهنم هستند؛ و حتی بوی بهشت به مشام آنها نخواهد رسید: ۱٫ ستمگران تازیانه به دست. ۲٫ زنان بی حجاب و برهنه ای که با زرق و برق خود را به مردم نشان داده و هوس های آنها را به سوی خود جذب می کنند. موهای سرشان همچون کوهانهای شتر سبکسر عربی است…. (فروع کافی، ج ۵، ص ۱۵۱۹) – پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله): زنانی پوشیده و برهنه و مایل به کارهای پلید جهل دهنده و اغوا کننده به منکرات و زشتیها که سرشان مانند کوهان شتر (آرایش جو) است، که این گونه از زنان نه در بهشت داخل می شوند و نه بوی بهشت به مشام ایشان می رسد. (تفسیر قرطبی، ج ۱۴، ص ۲۲۴) – پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) فرمودند: دو گروهند که اهل آتشند، نمی خواهم آنها را بنگرم: ۱٫ گروهی که تازیانه به دست گرفته و به مردم اذیت می رسانند. ۲٫ زنانی که پوشیده اند ولی برهنه اند. (کاسیات عاریات) به شهوات متمایلند و مردم را به سوی خود جذب می کنند. (علل الشرایع، ص ۶۰۲) – پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله): هرگاه زنی برای غیر شوهرش، خود را معطر نماید سپس از خانه اش بیرون شود تا زمانی که به منزلش برمی گردد لعنت می شود. (وسایل الشیعه، ج ۱۴، ص ۱۱۴؛ حجاب در ادیان الهی، ص ۹۵) – پیامبر خدا (صلی الله علیه و آله و سلم): دو گروه از دوزخیان را (هنوز) من ندیده ام: گروهی که تازیانه هایی مانند دم گاو در دست دارند و مردم را با آن می زنند و گروه دیگر زنانی که پوشش دارند اما برهنه اند، کجراه می روند (زنانی که کرشمه راه می روند و دل مردان را می ربایند یا روسری و مقنعه خود را کج و تا نیمه بر سر می کنند. یا با آرایش و زیور بیرون می آیند به تعبیر دیگر زنانی که به دیگر زنان یاد می دهند مانند آن ها رفتار کنند (بدحجاب باشند) و دیگران را به کج روی تشویق می کنند، سرهایشان همچون کوهان شتر خاسانی فروهشته است. اینان به بهشت نمی روند و بوی بهشت را که از فاصله چندان و چندان به مشام می رسد، استشمام نمی کنند.

 رسول خدا (صلی الله علیه و آله) فرمودند: دو گروه اهل جهنم هستند؛ از جمله زن بدحجابی (که در ضمن این که پوشیده اند برهنه و عریانند) آنان برای فتنه و فریب مردان خود را آرایش و زینت می کنند و مانند کوهان شتر سبکسر، موهای خود را بیرون می گذارند. این زنان نه داخل بهشت خواهند شد و نه بوی بهشت به مشامشان خواهد رسید. (کنزالعمال، ج ۱۶، ص ۳۸۳، شماره ۴۵۰۱۳ و مانند آن ج ۱۶، ص ۴۰۱)

2 دیدگاه در “پوشیدن ساپورت های ناجور و بد حجابی دختران”

  1. متاسفانه بعضى کورکورانه اين تهاجم فرهنگى رو تبعيت مى کنند.بدحجابى بلاى خطرناکى هست که اميدوارم از بين بره.ممنون

  2. بخدا قسم دخترایی که ساپورت می پوشن دچار گناه کبیره ی خودارضایی هستند. از اینکه پسری بهشون نگاه کنه لذت جنسی می برند چقدر حرف مفت می زنن بعضی از همجنسان من! اصلا فقط همین منظور را دارند. دخترانی عقده ای که برای خودارضایی خود بهانه می خواهند. خدا لعنتشون کنه که آبروی هر چی دختر رو می برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *