تصاویر جنجالی از سلنا گومز و همسر جدیدش

سلنا گومز (2)

پرداد : این زوج هنرمند و جوان و پر طرفدار موسیقی پاپ اخیرا از هم جدا شدند. اگرچه این جدایی بعد از دو سال رابطه عاشقانه صدای همه طرفداران را در آورد اما باعث نشد که این اتفاق ناراحت کننده رخ ندهد.

“جاستین بیبر” بلافاصله بعد از “سلنا” با یکی از مدلهای معروف کمپانی “ویکتوریا سکرت” رابطه برقرار کرد و شنیده میشود که رابطه نزدیک و صمیمانه ای دارند اگرچه هردوی آنها منکر رابطه هستند و میگویند تنها یک دوستی ساده میان انها حاکم است. و حالا خبرنگاران موفق شدند از سلنا و یک دوست جدید که به نظر خیلی بزرگتر از این خواننده ۲۲ ساله است تصاویر جالبی تهیه کنندگفته میشود “سلنا گومز” با حالتی خجالت زده پشت سر مرد ناشناس که ادعا میشود دوست نزدیک وی است پنهان شده بود.

آنها در حالی شکار عکاسان شدند که گفته میشد برای صرف  شام با هم بیرون بودند.

عکس همسر سلنا گومز

تصویر شوهر سلنا گومز

15 دیدگاه در “تصاویر جنجالی از سلنا گومز و همسر جدیدش”

  1. با سلام.ویوا باکس فقط با سایتهای پربازدید همکاری و فعالیت دارد.تا بحال لینک باکس ما در چندین سایت پربازدید قرار گرفته است.فقط کافیست لینک باکس را بطور ازمایشی به مدت یک هفته بگذارید اگر بازدید کمی امد بردارید.باتشکر.

  2. اخه چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    شوهره چرا انقدر پیرهههههههههههههههههههههههههه
    مگه میشههههههههههههههههههههههههههههههههه
    جاستین چییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  3. به نظر من جاستین هم یک پسر فاسد و …..ولی این نظر من و به طرفداراش توهین نمیکنم به سلنا باید تبزریک گفت که ازشر اون پسر خلاص شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *