واکنش خانم گزارشگر به تصادف نامزدش در فرمول 1

به نقل از پرداد : “نيکول شرزينگر” گزارشگر مسابقات فرمول 1 بلژيک شاهد تصادف نامزد معروفش “لوئيز هميلتون”بود. اين تصادف شديد درست لحظاتي بعد از شروع مسابقه رخ داد که خوشبختانه تلفات جاني در پي نداشت.
“هميلتون” راننده گروه مک لارن درست در لحظات آغازين مسابقه در اولين پيچ مسير دچار سانحه شد در اين تصادف شديد 4 خودروي ديگر نيز حضور داشتند.
“نيکول شرزينگر” که سابقا جز هيات داوران مسابقه “ايکس فاکتور” شبکه “اي بي سي ” امريکا نيز بوده است با وحشت و نگراني شاهد بود که ماشين نامزدش در هوا معلق و به قطعات ريزي تقسيم شد. نگراني کاملا در چشمان اين خواننده 34 ساله موج ميزد تا اينکه تصاوير نشان داد نامزد او صحيح و سلامت از ميان قطعات خرد شده خودروها در حال عبور است و در اين صحنه بود که خانم گزارشگر با خوشحالي نفس راحتي کشيد.
در اين مسابقه هم تيمي  هميلتون 27 ساله موفق شد برنده اين رقابت باشد و همين امر باعث خوشحالي اين زوج عليرغم تصادف شديد گشت.
اين زوج رابطه نزديک و خوبي با هم دارند و “شرزينگر” براي حمايت از نامزدش همراه او به بلژيک سفر کرده و به صورت افتخاري اين مسابقه را گزارش کرد . هميلتون گفته قصد دارد به زودي در مسابقات مونزا ايتاليا شرکت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *