مجری مرد ایرانی که زن شد + عکس

تعجب

احسان کرمی در خصوص نمایش “سه پنج، رنج، شکنج” گفت: این نمایش یکی از متن های مرحوم استاد محمد که قرار است ۲۸ مهر به کارگردانی احسان حاجی پور در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه برود. وی در ادامه در خصوص موضوع نمایش عنوان کرد: موضوع نمایش اجتماعی است و دارای سه اپیزود که اپیزود اول به زندگی زنی می پردازد که دو اپیزود دیگر آن را تحت شعاع قرار می دهد.

کرمی نمایش “سه پنج، رنج، شکنج” را نوشته ی مرحوم استادمحمد خوانند و گفت: همانطور که همه می دانند احسان حاجی پور یکی از دوستان نزدیک مرحوم استاد محمد است و اکنون یکی از متن هایی او را در دست گرفتند که تا به حال اجرا نشده است.  وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اکنون من در حال اجرای نمایش بوی قهوه بلال، کباب هستم و فرصت کار دیگری را نداشتم وقتی احسان حاجی پور متن را به من داد و آن را خواندم، آنقدر این نمایشنامه و نقش جذاب و پیچیده بود که موجب شد این کار را هم قبول کنم.

کرمی با اشاره به نقش خود عنوان کرد: در این نمایش در مقابل نقش زنی قرار دارم که باید در ده موقعیت در مقابل آن بازی کنم و به عنوان مثال نقش مادرشوهر، پیرمرد و جوان ناشنوا بازی خواهم کرد.

وی در ادامه گفت: یکی دیگر از دلایل قبول این نقش چالش ها و موقعیت های دراماتیک آن بود.کرمی خاطرنشان کرد: اکنون در حال تمرین هستیم و این نمایش ۲۸ مهر در فرهنگسرای نیاوران با اجرا خواهد رفت.

گفتنی است، احسان کرمی با اجراهای متفاوت در رادیو و تلویزیون مورد شناخت مردم قرار گرفت اما اکنون با کارگردانی نمایش “بوی قهوه و بلال و کباب” وارد عرصه ی تئاتر شده و به تازگی هم در نمایش “سه پنج، رنج شکنج” بازی خواهد کرد.پیش از این احسان کرمی در مصاحبه ای اظهار داشت: هر موضوع اجتماعی که در تئاتر به من پیشنهاد شود را به طور حتم کار خواهم کرد چرا که به موضوعات اجتماعی کمتر پرداخته می شود و اهمیت بسیار هم دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *