عکس جنجالی از یک گوسفند با سر انسان

عکس جنجالی از یک گوسفند با سر انسان

وقوع چنین رویدادی یک واقعه عجیب و در عین حال بی‌سابقه است. درگزارش یکی از روزنامه‌های « ترکیه » آمده است که یک بره از یک گوسفند در یکی از روستاهای «ایزمیر» به دنیا آمد، اما زنده نماند.

نکته جالب در تولد این بره مرده آن است که این حیوان صورت انسان دارد و باعث شد تا دامپزشکی که مسوولیت به دنیا آوردن آن را داشته باشد به شدت شوکه شود.

«ارهانالی بول» ـ دامپزشک مسوول ـ در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی ترکیه، خاطر نشان کرد: من برای زنده نگهداشتن مادر مجبور به عمل شدم. من پیش از این گوساله دو سر و چهار چشم و حتی پنج پا هم دیده بودم، اما تولد این بره با سر انسان بسیار غیر‌قابل باور است.

وی یادآور شد: من احتمال می‌دهم که به دلیل ازدیاد و انباشت ویتامین A در بدن گوسفند مادر، این بره به چنین وضعی به دنیا آمده باشد.

گفتنی است، سال گذشته نیز در «زیمباوه» چنین بره‌ای به دنیا آمد و حتی چند ساعت نیز زنده ماند، اما به شدت باعث ترس و وحشت مردم روستایی شده بود.

فرماندار استان «ازمیر» نیز اضافه کرد: تولد این بره مرده با سر انسان بسیار دلهره‌آور و ترسناک است. تا به حال چنین چیزی را ندیده بودم، انگار که سر انسان بر روی بدن بره‌ای باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *