عکسهای عجیب از خالکوبی وحشتناک زنان سیاه پوست

خالکوبی وحشتناک زنان سیاه پوست+عکس

زنان سنگالی یکی از دردناکترین و عجیبترین راه ها را برای زیباتر دیده شدن انتخاب کرده اند. آنها یک پروسه دردناک خالکوبی روی لثه را تجربه میکنند تا لبخندی زیبا داشته باشند. این کار با استفاده از ماده ای با ترکیب روغن سوخته صورت میگیرد و طی آن آنها لثه های خود را سیاه میکنند تا دندانهایشان سفید تر به نظر برسد و صاحب لبخند زیبایی شوند.

آنها میگویند این کاری است که اجدادشان انجام میداده اند و معتقدند این عمل باعث استحکام بیشتر لثه ها و جلوگیری از بوی بد دهان میشود. این کار زنان سنگالی تا کنون در هیچ جای دنیا دیده نشده بود تا اینکه تصویری از زنی که لثه های خود را تاتو میکرد در اینترنت به نمایش گذاشته شد.
تا کنون بیش از ۱۷ هزار نفر از این فیلم دیدن کرده اند . کسی که روی لثه های این خانم کار میکند یک زن متخصص این کار است که در ازای دریافت ۸۰ پوند این کار را انجام میدهد.
آنچه در تصاویر مشخص است این کار درد فراوانی دارد . خانم “ماریمه” در این رابطه به خبرنگاران گفته است : فوق العاده دردناک بود هر لحظه احساس میکردم در حال مرگ هستم این کار را به هیچ کس پیشنهاد نمیکنم. اگرچه علیرغم تحمل این درد او میگوید از نتیجه کار فوق العاده راضی است.
خانم تاتو کار که نامش فاش نشده است میگوید: این کار یک سنت قبیله ای از سالهای دور است که زنان و مردان زیادی آن را انجام میدهند اگرچه تعداد علاقه مندان به این کار بسیار کاهش یافته است اما هنوز هم کسانی هستند که این راه را برای زیباتر دیده شدن انجام میدهند./پرداد

خالکوبی وحشتناک زنان سیاه پوست+عکس

خالکوبی وحشتناک زنان سیاه پوست+عکس

خالکوبی وحشتناک زنان سیاه پوست+عکس

خالکوبی وحشتناک زنان سیاه پوست+عکس

منبع : فان پاتوق

یک دیدگاه در “عکسهای عجیب از خالکوبی وحشتناک زنان سیاه پوست”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *