عکسهای زنی که مالک یک باشگاه قدیکی فوتبال شد

مالک باشگاه نساجی مازندران (3)

داستان دنباله دار بی پولی باشگاه نساجی مازندران که قدمتی ۵۲ ساله در فوتبال ایران دارد بالاخره پس از مدت ها امروز با مالکیت جدید به پایان رسید.

البته این تیم پر قدمت دیروز را نیز نتوانست بدون حواشی سپری کند. ظهر دیروز خانم امیر کمالی به همراه مهندس حیدرزاده برای انتقال سند به باشگاه نساجی می رود که با جلسه ای که با حضور نماینده آقای پرهام جناب اسدی انجام می پذیرد ۹۸درصد سهام باشگاه به نام خانم امیر کمالی واگذار می شود اما احمد سعادتمند مدیر کل اداره ورزش وجوانان مازندران که تنها ۲ درصد از سند باشگاه به نامش می باشد، مانع از انتقال دو درصد شده و دلیل خود را این گونه بیان می کند: انتقال سند بدون اطلاع پرهام است و ما در حال رایزنی و حل مشکل هستیم. ولی خوشبختانه مالک جدید با وجود عدم مالکیت بر دو درصد باقیمانده قول داد تا همه جانبه از تیم حمایت کند.

سایت خبری مازند لیگ نوشت: با این اوصاف خوشبختانه دیروز ساعت ۴ بعد از ظهر پس از چند جلسه تحریم تمرین نساجی باحضور حدود ۱۰۰ نفر هوادار و حضور همه بازیکنان به جز محسن میرابی که آن هم به دلیل دیر رسیدن به قائمشهر بود در مجموعه ورزشی ماهان با حضور مالک جدید و همراهانش پیگیری شد.

و اما احمد سعادتمند پس از بررسی اوضاع و تحقیق در مورد شرایط موجود نساجی اعلام کرد ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه در دفترخانه حاضر می شود و دو درصد سهم خود را به مالک جدید انتقال خواهد داد.

مالک جدید تیم نساجی از سوی هواداران با شعار بانوی با تعصب مورد حمایت قرار گرفت.

شایان ذکر است قرار بود که درصدی از قرارداد بازیکنان دیروز توسط مالک جدید، پرداخت شود که شنیده ها حاکی از آن است این انتقال وجه امروز صورت خواهد گرفت.

یک دیدگاه در “عکسهای زنی که مالک یک باشگاه قدیکی فوتبال شد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *