عکسهای تصادف ناراحت کننده اتوبوس در تهرانپارس

برخورد ناگهانی یکدستگاه اتوبوس با ساختمان مسکونی در تهرانپارس، دو کشته برجای گذاشت.

آتش نشانان یک عابر را که در اثر برخورد با اتوبوس در دم جان سپرده بود از میان خاک و آجر به کناری کشیده و به جستجوی احتمالی افرادی که در میان اتوبوس و خرابه های خانه بودند پرداختند

حادثه برخورد یکدستگاه اتوبوس با ساختمان مسکونی، دیروز سه شنبه در تهرانپارس، خیابان احسان، خیابان بهشت شرقی رخ داد.
علی امینی معاون عملیات منطقه 3- در این باره گفت: با حضور در محل حادثه یکدستگاه اتوبوس شهری دیده می شد که به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج شده و پس از برخورد با یکدستگاه خورو سواری سمند و یکدستگاه موتورسیکلت که در کنار خیابان پارک شده بودند و همچنین عبور از نهر آب و پیاده رو، با دیواره های 5 واحد مسکونی به شدت برخورد کرده و صحنه هولناکی را بوجود آورده بود. آتش نشانان بلافاصله اقدام به ایمن سازی کرده و آب و برق و گاز ساختمان را قطع کردند و در این میان آتش نشانان یک عابر را که در اثر برخورد با اتوبوس در دم جان سپرده بود از میان خاک و آجر به کناری کشیده و به جستجوی احتمالی افرادی که در میان اتوبوس و خرابه های خانه بودند پرداختند.
امینی با اشاره به فوت راننده اتوبوس افزود: نجاتگران، راننده اتوبوس را از میان اتاق آهنین در هم پیچیده و انبوهی از خاک و آجر ناشی از برخورد با ساختمان یافتند و پس از یک تلاش نفسگیر و پس از آواربرداری و انتقال اتوبوس مچاله شده به قسمت عقب تر با استفاده از جرثقیل پشتیبانی ایستگاه 71 وی را بیرون کشیدند که با تأیید عوامل اورژانس فوت وی تأیید شد. آتش نشانان همچنین با تلاش فراوان خودرو سواری سمند و موتورسیکلت را که در اثر برخورد اتوبوس با آنها به داخل خانه ها فرو رفته و خسارت فراوانی هم دیده بودند بیرون کشیدند.
گفتنی است: نجاتگران 125 همه قسمتهای خانه های تخریب شده را به دقت مورد بازدید و بررسی قرار دادند که خوشبختانه فردی از ساکنین منازل در آن ساعت در ساختمان حضور نداشت. آتش نشانان پس از 4 ساعت تلاش، با اطمینان از عدم وجود خطر برای سایر ساکنین به عملیات خود پایان دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *